Hjælp & Support

FAQ

Vi vil gerne hjælpe dig så godt vi kan. Derfor har vi lavet en FAQ, hvor vi besvarer en masse af de spørgsmål du måtte have. Vores FAQ kan du finde herunder på siden. Den vil løbende blive opdateret med nye emner, i takt med at vi opbygger vores erfaring med siden.

Fandt du ikke, hvad du ledte efter?

Har vi ikke kunnet besvare dit spørgsmål I vores FAQ, skal du ikke tøve med at ringe eller sende en mail til os. Du er også velkommen til at besøge os i butikken på Frederiksberg.

Ring til os

35 35 81 31

Mail til os

NICLAS@FISKER-MC.DK

Åbningstider

MAN-FRE 08:00-17:30

Levering spørgsmål

Levering

Vi benytter GLS’ levering til pakkeshop.

Din pakke vil blive leveret til den nærmeste GLS pakkeshop. Vores fragtpris er 59 kr. Vi tilbyder fri fragt ved køb over 999,- kr.

Når pakken er klar til afhentning i PakkeShoppen, sender GLS en mail og sms til din modtager. Modtager kan herefter hente pakken eller få en anden til det – de skal blot oplyse pakkenr. og modtagers navn. Nemt og enkelt.

Du har også mulighed for at hente din pakke i vores butik på Åboulevard 55, 1960 Frederiksberg C. Henter du pakken i butikken, undgår du at betale fragt.

Du har mulighed for at skrive en anden adresse ind, når du tjekker ud gennem kassen på vores website. Derved kan du få leveret til en anden adresse.

Ja. Du har mulighed for at hente din pakke inden for åbningstiderne i vores butik Fisker Motorcykler på Åboulevard 55, 1960 Frederiksberg C. Henter du pakken i butikken, undgår du at betale fragt.

Besked om din pakke kommer både på SMS og e-mail. Sørg for at tjekke spamfilteret på din mailkonto.
Du kan spore din pakke på GLS Track & Trace.

Hav dit pakkenummer klar, som du har modtaget på mail sammen med din kvittering.

Kan du stadig ikke lokalisere din pakke skal du kontakte os via e-mail eller telefon.

Ring: 35 35 81 31

E-mail: niclas@fisker-mc.dk

Ja. Via GLS Track & Trace på GLS’ hjemmeside, kan du spore din pakke. Brug følgende link. Du skal have dit pakkenummer klar, som står på den kvittering, du har modtaget på e-mail.

Hvis du har oprettet en kundekonto hos os, kan du også spore pakken direkte fra “min konto”. 

Vi vil meget gerne hjælpe med at løse alle problemer med defekte og/eller beskadiget varer i overensstemmelse med vores kundevilkår. Kontakt os hurtigst muligt på vores mail niclas@fisker-mc.dk med følgende oplysninger:

  • Ordrenummer
  • Varens navn og produktnummer
  • En beskrivelse af hvad der er galt med varen
  • Billede af varen

Refundering & returnering

Hvis du fortryder dit køb kan du returnere eller bytte dine varer op til 14 dage efter modtagelse heraf.

Send en mail til Niclas@fisker-mc.dk med ønske om at returnere eller ombytte din vare.

Du kan vælge at returnere dine varer på 2 måder.

  • Send din pakke tilbage. Gør følgende:
    1. Returner varen til os i original emballage, ubrugt og med returmærkat og hangtag siddende i
    2. Print, udfyld og vedlæg vores returlabel samt din købsfaktura [Hent returlabel her]
    3. Køb en pakkelabel til din pakke. Det kan man f.eks. gøre på: www.pakke.dk
    4. Lever varen i en pakkeshop. Bemærk at du selv betaler returportoen og at det er dig der hæfter for eventuelle transportskader eller hvis varen forsvinder under returfragten.
  • Kom forbi butikken på Frederiksberg i vores åbningstider på hverdage mandag-fredag Kl. 10.00-17.30. Gælder ikke weekender og helligdage. Adressen er Åboulevard 55, 1960 Frederiksberg C.

Varer, der returneres per efterkrav, eller som sendes uden porto, vil blive nægtet modtaget.

Du kan vælge at ombytte dine varer på 2 måder.

  • Send din pakke tilbage. Gør følgende: 
    1. Returner varen til os i original emballage, ubrugt og med returmærkat og hangtag siddende i
    2. Print, udfyld og vedlæg vores returlabel [Hent returlabel] samt din købsfaktura.
    3. Køb en pakkelabel til din pakke. Det kan man f.eks. gøre på: www.pakke.dk. Bemærk at du selv betaler returportoen og at det er dig der hæfter for eventuelle transportskader eller hvis varen forsvinder under returen.
    4. Lever varen i en pakkeshop. 
    5. Der ombyttes kun til samme vare i en anden størrelse, farve eller prisklasse. (ellers skal du returnere din vare som anført ovenfor, og købe en ny)
    6. Når vi har modtaget varen og godkendt ombytningen, fremsender vi hurtigst muligt den nye vare. Vi betaler fragten ved første ombytning. Hvis der ombyttes mere end 1 gang, er det Køber selv der betaler fragt begge veje.
  • Kom forbi butikken på Frederiksberg i vores åbningstider på hverdage mandag-fredag Kl. 10.00-17.30. Gælder ikke weekender og helligdage. Adressen er Åboulevard 55, 1960 Frederiksberg C.

Varer, der returneres per efterkrav, eller som sendes uden porto, vil blive nægtet modtaget.

Vi refunderer dine penge tilbage på din konto, når vi har modtaget varen. Du vil modtage beløbet senest 14 fra den dag vi har modtaget besked om at du vil returnere vareren. Vi betaler beløbet tilbage til samme betalingsmiddel der blev benyttede ved betaling, medmindre andet aftales. Vi forbeholder os retten til at tilbageholde beløbet indtil vi har modtaget varen retur.

Returnerer du i butikken, kan vi betale pengene tilbage på dit betalingskort eller kontant.

Ja. Du kan komme forbi og returnere din vare i vores åbningstider på hverdage mandag-fredag Kl. 10.00-17.30. Gælder ikke weekender og helligdage. Adressen er Åboulevard 55, 1960 Frederiksberg C.

Ja, når du sender din vare med pakkepost skal du betale fragtprisen. Kommer du ned i vores butik og leverer, skal du ikke betale fragt.

Ønsker du at returnere din vare kan du gøre det op til 14 dage efter du har modtaget din vare. Det kan du gøre ved at sende pakken retur eller aflevere den fysisk i butikken. Se punktet: “Hvordan returnerer eller ombytter jeg min vare?”

Finansering

Få din betaling fordelt ud på flere måneder, når du køber på vores hjemmeside. I vores samarbejde med Santander Consumer bank har du mulighed for at låne mellem 5.000-25.000 kr. med 0 % i rente i op til 30 måneder. Du har 14 dages fortrydelsesret.

Du kan læse mere om vores finansiering her: [Finansiering med Santander]

Ringe til os på 35 35 81 31 eller udfylde kontaktformularen herunder, så kontakter vi dig hurtigst muligt med et uforpligtende tilbud samt hjælp og rådgivning.

Vores finansieringsaftale er lavet i samarbejde med Santander Consumer Bank.

Din mulighed for at låne afhænger af flere faktorer. Ring til os for en uforpligtende samtale om dine muligheder for finansiering. Ring til os på telefon 35 35 81 31.

Betaling spørgsmål

Betaling

Nedenfor kan du se, hvilke kort du kan betale med ved os. Vi tager din sikkerhed meget seriøst, og derfor er dine oplysninger sikre hos os. Læs vores persondatapolitik.

  • Visa/Dankort
  • Mastercard
  • Mobilpay
  • Applepay
  • Anyday

Ja, ved os kan du godt betale med Mastercard.

Produkter og lager spørgsmål

Produkter & lager

Vi vil gerne hjælpe dig. Har vi ikke varen på lager, er du velkommen til at kontakte os på telefon 35 35 81 31 eller mail niclas@fisker-mc.dk, så vi kan se, hvad vi kan gøre.

Nogle af vores varer har vi i små partier, men vi har muligheder for at bestille flere hjem. Andre er udgået i det pågældende design.

Værksted spørgsmål

Værksted

Hos Fisker Motorcykler driver vi et autoriseret Yamaha værksted hvor vi laver alt fra service til montering af ekstraudstyr, samt alle reparationer og skader på Yamaha motorcykler/scootere. Vores dygtige mekanikere har mange års erfaring med at reparere Yamaha motorcykler/scootere og bruger naturligvis originale Yamaha reservedele.

Yamaha værkstedet er åbent alle hverdage fra kl. 08:00 til 16:00. Motorcykler/scootere kan afhentes/afleveres indtil kl. 17:30.

Følg dette link for at udfylde en kontaktformular, ring 35 35 81 31 eller send en mail til  joel@fisker-mc.dk.

FISKER MOTORCYKLER

Følg os her og modtag spændende indhold om motorcykler og tilbehør.

Fysisk butik

Åboulevard 55
1960 Frederiksberg 

Åbningstider

Almindelige åbningstider:

Man-fre: 10.00 – 17.30

Lør: 10:00 – 13:00

Telefon

+45 3535 8131

EMAIL

Niclas@fisker-mc.dk

anyday - 2021-01-14T145717.056